Ուսումնական գործընթացում՝ տարբեր նախագծեր, նյութեր ուսումնասիրելիս՝ սովորողի հետազոտական աշխատանքը, սովորողի՝ հետազոտական աշխատանք իրականացնելու խթանումը, դրա կազմակերպումն ուսուցչի համար կոնկրետ աշխատանք է։ Անհրաժեշտ է, որ դասավանդողն ինքը առանձնացնի սկզբունքներ, որոնց իրականացումն էլ կդառնա կոնկրետ ուսուցում և սովորողի, սովորողների խմբի աշխատանքը ընդունելու, գնահատելու հիմք։ Առանձնացնում ենք՝

  • Թեմայի ընտրություն, ընտրության հիմնավորում
  • Թեմայից, նախագծից բխող ընդհանուր պահանջներ
  • Հետազոտական աշխատանքի բովանդակությունը, կառուցվածքը
  • Հղումների ներկայացումը
  • Հետազոտական աշխատանքի հրապարակումը ուսումնական բլոգում
  • Հետազոտական աշխատանքի ներկայացումը, դրա հրապարակային պաշտպանությունը
  • Գնահատումը, գնահատման հիմնավորումը։

Հետազոտական աշխատանքի համար առաջարկվող թեմաներ՝

  • Ճամփորդությունների, ճամբարների կազմակերպումը
  • Ընտրությամբ գործունեությունների կազմակերպումը
  • Լրացուցիչ կրթության ակումների կազմակերպումը
  • Ցտեսություն-ցնծություն նախագծի կազմակերպումը
  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունքների կազմակերպումը
  • Ուրբաթ համերգների կազմակերպումը
  • Ուսումնական ժամերգություն նախագծի կազմակերպումը
  • Ուսումնական օրացույցի աշխատանքի կազմակերպումը
  • Դպիր մանկավարժական ամսագրի հոդվածների, թարգմանությունների ուսումնասիրություն՝ նորարար մանկավարժություն
  • Այլ՝ կրթահամալիրի կարգերով, ուսումնական գործունեության կազմակերպմամբ որոշված հետազոտական աշխատանք՝ մասնակից դասավանդողի ընտրությամբ, առաջարկով

Հետազոտական աշխատանքի թեմաները՝ ըստ առարկաների

Հայոց լեզու, գրականություն՝

  • Դպիր մանկավարժական ամսագրի հոդվածների, թարգմանությունների ուսումնասիրություն՝ նորարար մանկավարժություն
  • Օրացույցով որոշված ընթերցանության նախագծերը` հետազոտական աշխատանքի նյութեր
  • Արևմտահայերենի ուսուցումը կրթահամալիրում
  • Ուսումնական ժամերգությունը՝ սովորողի ընտրությամբ նախագիծ
  • Ինքնակրթության նախագծեր
  • Ընթերցարաններ
  • Գրական ակումբները՝ սովորողների նախասիրությունների, օժտվածության բաց լաբորատորիաներ
  • Սովորողի ընտրությամբ գործունեություն, դասընթաց
  • Մեր ժամանակակիցները նախագիծը կրթահամալիրում
  • Գրաբարի ուսուցումն ընթերցանության միջոցով
  • Գրական թատրոնը հանրայնացման բաց նախագիծ

Պատմություն

  • Այլընտրանքային պատմություն
  • Մերօրյա պատմությունը քննարկումներով
  • Պատմության դասընթացը՝ սովորողի ընտրություն
  • Բռնադատվածները․ մերօրյա ուսումնասիրություններ
  • Պատմական, հնագիտական ուսումնասիրություններ․ մեր հայրենիքի գանձերը
  • Պատմական թեմաները՝ սովորողներիի հետազոտական աշխատանքի թեմաներ
  • Պատուհան դեպի գիտություն․ հանդիպումներ հրավիրյալ մասնագետների հետ
  • Ինքնակրթություն․ սովորողների տաղանդի, հետաքրքրությունների բացահայտում
  • Պատմությունը՝ որպես 9-րդ դասարանցու Ելքի բաց ստուգատես

Հասարակագիտություն

  • Հասարակագիտական ստուգատեսը՝ ուսուցման բաց հարթակ
  • Հանրային գործիչները դասընթացավարներ
  • Համագործակցային նախագծերը՝ ուսումնասիրման նյութ
  • Հանրային աուդիտը՝ ուսումնական նյութ
  • Բարբառներ ակումբը՝ որպես բաց լաբորատորիա
  • Ազատ խոսքի ակումբը՝ սովորողների նախասիրությունների բաց հարթակ
  • Կրթահամալիրի օրացույցով որոշված ստուգատեսները՝ հասարակագիտական ուսումնասիրություններ

Մաթեմատիկա, հանրահաշիվ, երկրաչափություն՝

  • Ֆլեշմոբները սովորողների անհատական կարողությունների, հմտությունների զարգացման հնարավորություն
  • Բանավոր մաթեմատիկան կրտսեր դպրոցում
  • Մաթեմատիկա ամսագիրը սովորողի օժվածության զարգացում
  • Մաթեմատիկան մեր շրջապատում
  • Մաթեմատիկան՝ համակարգչային նոր ծրագրերի տիրույթում
  • Թարգմանությունները՝ որպես հետազոտական աշխատանքներ
  • Սովորող-սովորեցնող․ ուսումնական նյութերի կազմում
  • Սովորողները՝ դասընթացավարներ
  • Մաթեմատիկական տրամաբանությունը՝ դասվարների շուրջտարյա վերապատրաստում

Ֆիզիկա՝

  • Փորձերը, փորձարարությունը՝ որպես ուսուցում
  • Ուսումնական ճամփորդությունները՝ փորձով ուսուցման հնարավորություն
  • Ֆիզիկական երևույթները կենցաղում, առօրյայում
  • Հայաստանի բնագիտական լաբորատորիաները՝ բաց աշխատարաններ
  • Սովորող-սովորեցնող նախագիծը՝ հմտությունների փոխանցման բաց հարթակ
  • Միջառարկայական ուսումնասիրություններ․ նյութերի մաքրության որոշում
  • Հայաստանի արտադրական նորարարությունները՝ ուսումնասիրման բաց հարթակներ
  • Ջերմոց լաբորատորան՝ բաց աշխատարան
  • Ֆիզիկան ճամբարների, ճամփորդական նախագծերի բաղկացուցիչ
  • Ֆիզիկան՝ սովորողի ընտրությամբ գործունեություն
  • Ֆիզիկան՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման բաց ակումբի գործունեություն

Քիմիա

  • Փորձերը, փորձարարությունը՝ որպես ուսուցում
  • Համակցված ուսուցում
  • Քիմիական երևույթները կենցաղում, առօրյայում
  • Հայաստանի բնագիտական լաբորատորիաները՝ բաց աշխատարաններ
  • Սովորող-սովորեցնող նախագիծը՝ հմտությունների փոխանցման բաց հարթակ
  • Միջառարկայական ուսումնասիրություններ․ նյութերի մաքրության որոշում
  • Ջերմոց լաբորատորան՝ բաց աշխատարան
  • Ֆիզիկան ճամբարների, ճամփորդական նախագծերի բաղկացուցիչ
  • Քիմիայի լաբորատորիան՝ ուսուցման բաց միջավայր
  • Քիմիան՝ սովորողի ընտրությամբ գործունեություն
  • Քիմիան՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման բաց ակումբի գործունեություն

Օտար լեզուներ՝

  • Օտար լեզուները՝ ամենօրյա հաղորդակցության միջոց
  • Օտար լեզուները՝ թարգմանական աշխատանքներում
  • Օտարալեզու մասնագետները՝ դասընթացավարներ
  • Օտար լեզվի օրացուցային տոները, համագործակցային նախագծերը՝ կրթական փորձառություն
  • Փոխանակման նախագծերը՝ օտար լեզվի ձորձառություն
  • Օտարալեզու նախագծերը՝ մշակույթի փոխանցման միջոց
  • Սովորող-սովորեցնող նախագիծը՝ լեզվական հմտությունների փոխանցման միջոց
  • Օտարալեզու ուսումնական նյութերի, փաթեթների ստեղծում
  • Օտար լեզուն՝ սովորողի ընտրությամբ գործունեություն
  • Օտար լեզուն՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման բաց ակումբի գործունեություն

Աշխարհագրություն

  • Ուսումնական ճամփորդությունները՝ հայրենաճանաչություն
  • Քարտեզագրությունը՝ կարևոր հմտություն
  • Աշխարհագրությունը՝ սովորողի ընտրությամբ գործունեություն
  • Աշխարհագրությունը՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման բաց ակումբի գործունեություն
  • Կրթական փոխանակումները՝ աշխարհագրական բաց նախագծեր
  • Մարդը և նրա ապրելու միջավայրը՝ ուսումնասիրության նյութ
  • Ջերմոց լաբորատորիան՝ ուսումնական բաց հարթակ
  • Տնտեսական աշխարհագրությունը՝ մերօրյա խնդիրների հիմք
  • Ջրոլորտ․ խնդիրներ

Էկոլոգիա՝

  • Էկոլոգիան՝ ուսումնական ճամփորդությունների բաղադրիչ
  • Էկոլոգիական խնդիրները Հայաստանում
  • Բնական աղետներն ուսումնասիրության նյութ
  • Օֆշորները և ՀՀ ընդերքը
  • Հանքարդյունաբերությունը, դրա խնդիրները
  • Ժողովրդավարական խնդիրները և պանդեմիան
  • Հայաստանի էկոլոգիական խնդիրները՝ ուսումնասիրություններ
  • Էկոլոգիան՝ համագործակցային նախագծերում

Կենսաբանություն

  • Կենսաբանությունը՝ փորձով սովորելու հնարավորություն
  • Հայաստանյան կենսաբազմազանությունը՝ ուսումնասիրման նյութ
  • Սովորող-սովորեցնող նախագիծը՝ հմտությունների փոխանցման բաց հարթակ
  • Միջառարկայական ուսումնասիրություններ, փորձեր
  • Ջերմոց լաբորատորան՝ բաց աշխատարան
  • Կենսաբանությունը ճամբարների, ճամփորդական նախագծերի բաղկացուցիչ
  • Կենսաբանության լաբորատորիան՝ ուսուցման բաց միջավայր
  • Կենսաբանությունը՝ սովորողի ընտրությամբ գործունեություն
  • Կենսաբանությունը՝ սովորողի նախասիրությունների զարգացման բաց ակումբի գործունեություն
  • Կրթահամալիրի ուսումնական Ագարակը բաց աշխատարան
  • Կրթահամալիրի բնասերի դպրոցը, պուրակները, Սարալանջը՝ բաց աշխատարաններ
  • Արատեսի ուսումնական կենտրոնը՝ բաց աշխատարան

Ինֆորմատիկա՝

  • Մեդիանվտանգությունը՝ ամենօրյա խնդիր
  • Մեդիատեխնոլոգիաները ուսուցման ամենօրյա գործիքներ
  • Ինֆորմատիկայի լաբորատորիան՝ բաց աշխատարան
  • Ինֆորմատիկան սովորողների հետազոտական աշխատանքի նյութ
  • Շուրջտարյա վերապատրաստումները՝ անհատի զարգացման միջոց
  • Նոր գործիքների յուացումը՝ ինքնակրթության նախագիծ
  • Սովորող սովորեցնող նախագիծը՝ հմտությունների փոխանցման ձև
  • Ինֆորմատիկան կրթահամալիրի մեդիայի սպասարկան, զարգացման բաց աշխատարան

Տեխնոլոգիա՝

  • Ծեսը՝ տեխնոլոգիական նախագծերի բաղադրիչ
  • Արտադրական ուսուցում
  • Ծեսը՝ ուսումնական ճամփորդությունների, ճամբարների բաղկացուցիչ
  • Տեխնոլոգիական ցուցահանդեսներ
  • Կրթահամալիրի Գինու դպրոցը բաց աշխատարան
  • Կրթահամալիրի ուսումնական Ագարակը բաց աշխատարան
  • Ոսկեգործության լաբորատորիան բաց աշխատարան
  • Բրուտագործության լաբորատորիան բաց աշխատարան
  • Տեխնոլոգիական ուսուցման Միջին դպրոց
  • Տեխնոլոգիան ցուցահանդեսներում, տոնավաճառներում

Կերպարվեստ՝

  • Ցուցահանդեսները, ցուցադրությունները օրացուցային նախագծեր
  • Սովորողի անհատական նախագծային թղթապանակ՝ պորտֆոլիո
  • Գունանկարի լաբորատորիան՝ բաց աշխատարան
  • Գծանկարի լաբորատորիան՝ բաց աշխատարան
  • Արվեստի ամենամյա փառատոնը՝ հմտությունների փոխանցման բաց հարթակ
  • Արվեստի ամենամյա փառատոնը՝ մշակութային գործիչների միավորման բաց հարթա
  • Ժամանակակից արվեստագետների վարպետաց դասերը
  • Կրթահամալիրի գեղարվեստը

Երաժշտություն՝

·  Ուրբաթ համերգների կազմակերպումը

Առավոտյան երաժշտական պարապմունքները՝ սեբաստացիներին միավորող բաց հարթակներ

Համերգասրահը՝ ժամանակակից երաժիշտների, բաց խմբերի աշխատարան-լաբորատորիա

Ուսումնական ժամերգություն նախագծի կազմակերպումը

Երաժշտությունը՝ ծեսի բաղկացուցիչ

Ուրբաթ-համերգները՝ հանրայնացման բաց հարթակներ

Լրացուցիչ կրթությունը՝ սովորողի օժտվածության զարգացում

Համույթները, բենդերը, երաժշտական խմբերը՝ նախասիրությունների զարգացման բաց հարթակներ

Ֆիզկուլտուրա՝

  • Ֆիզկուլտուրայի կազմակերպումը՝ որպես սովորողի ընտրություն
  • Ֆիզկուկլտուրան՝ սովորողի օժտվածության, զարգացման բաց ակումներում
  • Օրացուցային մրցաշարեր, առաջնություններ
  • Կրթական փոխանակումների, միջազգային մրցույթների բաց լաբորատորիա
  • Ֆիզկուլտուրան՝ բարձունքի հաղթահարման օրացուցային նախագծերում
  • Ֆիզկուլտուրան սովորողների քայլարշավների, ճամփորդությունների բաղկացուցիչ
  • Ռազմամարզական ճամբար, դրա կազմակերպումը
  • Ֆիզկուլտուրան ճամբարների պարտադիր բաղկացուցիչ

Դասվարներ՝

  • Դասվարը՝ ուսումնական գործի կազմակերպիչ, ղեկավար
  • Ինտեգրված նախագծեր, օրացուցային ծեսեր
  • Ընտանեկան նախագծերը՝ միավորող գործիքներ
  • Ես կարողանում եմ ստուգատեսը հանրայնացման բաց հարթակ
  • Ծեսը կրտսեր դպրոցում
  • Մուտքի ճամբարները հանրայնացման բաց հարթակներ
  • Ամենամսյա բաց նախագծեր
  • Ընթերցանության նախագծերը հանրայնացման բաց հարթակներ
  • Մեր մեդիամիջավայրը մեր ձեռքերով